Під час учорашньої прес-конференції заступник Голови Верховної Ради України, голова оргкомітету акції «7 чудес України» Микола Томенко презентував соціальну рекламу туристичних об’єктів — учасників акції, яка транслюватиметься на загальнонаціональних каналах.

Він нагадав, що 22 серпня було визначено фіналістів акції «7 чудес України: замки, фортеці, палаци», якими стали 7 найкращих замків, 7 фортець та 7 палаців. Ще триває голосування за визначення остаточних переможців, які представлять 1 грудня 2011 року.

Нині за результатами голосування, яке тривало місяць, в «десятку» найкращих входять: Луцький Верхній замок (Волинська обл.); Кам’янець-Подільська фортеця (Хмельницька обл.); Палац у Качанівці (Чернігівська обл.); Хотинська фортеця (Чернівецька обл.); Ужгородський замок (Закарпатська обл.); Палац Кирила Розумовського у Батурині (Чернігівська обл.); Аккерманська (Білгород-Дністровська) фортеця (Одеська обл.); Палацовий комплекс Дубенського замку (Рівненська обл.); Архітектурний комплекс резиденції буковинських митрополитів (м. Чернівці) та Збаразький замок (Тернопільська обл.).

Заступник глави парламенту також повідомив, що станом на 27 вересня офіційний сайт акції відвідали майже 26 тисяч громадян з України та більш як тисяча з сусідніх держав. До того ж, як повідомляє прес-служба Миколи Томенка, зареєструвалися та взяли участь у голосуванні понад три тисячі громадян з різних куточків країни.

Зважаючи на такий успіх акції, та для більшої активізації голосування, заступник Голови Верховної Ради повідомив, що оргкомітет акції «7 чудес України» звернувся до низки своїх постійних інформаційних партнерів з пропозицією розмістити соціальну рекламу про фіналістів акції. «Наша мета, з одного боку — познайомити всіх небайдужих з фіналістами акції та максимально залучати їх до участі у голосуванні, а з другого — активізувати наших громадян до відвідування цих прекрасних місць», — підкреслив він. М. Томенко розповів, що на сьогодні п’ять загальнонаціональних телекомпаній погодилися на таку співпрацю, однак переговори ще тривають. Він висловив сподівання, що до цієї акції долучиться ще багато ЗМІ.

Підсумовуючи, голова оргкомітету акції М. Томенко нагадав, що обрати власну семірку переможців та віддати за них свій голос можна на сайті 7chudes.іn.ua.