Комітет з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики докладе максимум зусиль для того, щоб якомога швидше прийняти законодавство щодо захисту прав споживачів фінансових послуг, спираючись на міжнародний досвід. Про це заявив під час «круглого столу» член профільного комітету Юрій Полунєєв.
За його словами, практично в усіх країнах споживач є найвразливішою ланкою у сфері фінансових послуг. «З цією проблемою світ зіткнувся під час фінансової кризи 2008—2009 років, і, може статися, вона виникне ще раз, у ході можливого її продовження. «Якщо гряне дефолт у Греції, то споживачі в багатьох країнах Європи звернуться у фінансові установи. Тому довіра держави до своїх інвесторів є надзвичайно важливою», — каже законодавець.
Завідувач кафедри галузевих правових наук Національного університету «Києво-Могилянська академія» Роксолана Ханик-Посполітак підкреслила, що нормативно-правові акти у сфері захисту прав споживачів фінпослуг лише опосередковано захищають їхні права, не зазначаючи конкретних механізмів вирішення спорів.