Невдовзі жителям Тернополя не доведеться бігати по всьому місту, щоб поскаржитись на роботу комунальних служб. Управління житлово-комунального господарства міської ради обладнує громадську приймальню, куди можна буде прийти зі скаргами на неякісне обслуговування будь-якої комунальної служби, пропозиціями щодо поліпшення їх роботи. Буде тут і конференц-зал для навчальних тренінгів новообраних голів об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Нині таких об’єднань у Тернополі найбільше серед обласних центрів. Люди відмовляються від неякісних ЖЕКівських послуг і господарюють самостійно.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 343
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 97
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 68
-
4Руслан Стефанчук повідомив про підсумки пленарного засідання Верховної Ради України 12 березня 55
-
5Єгор Чернєв: Домовленість про тридцятиденне припинення вогню може стати першим кроком до сталого миру 52