У Херсоні з’явилася зона, вільна від реклами. Цією «оазою», що не дратує око, стали міські тролейбуси. Після зміни керівництва комунального підприємства «Херсонелектротранс» його новий директор Михайло Мосін розпорядився тимчасово вилучити із салонів усі плакати й наклейки, які до того примудрялися розміщати навіть на склі, перекриваючи пасажирам вільний огляд із вікон.

«Від реклами в тролейбусах ми не відмовляємося — адже це заробіток підприємства. Однак спершу потрібно розібратися, хто, коли й головне — за які гроші одержував право на розміщення рекламної продукції. Виявлено договори, згідно з якими декотрі рекламодавці платили по... десять гривень на місяць. Такої дешевини більше не буде, як не буде й хаотичного розміщення наклейок — реклама має бути витримана в єдиному естетичному ключі. А з рекламними фірмами надалі працюватиме спеціальний менеджер», — обіцяє Михайло Мосін.
Сьогодні дві третини пасажирів херсонських тролейбусів становлять пільговики. Субсидія за їхнє обслуговування надходить із держбюджету з хронічним запізненням. Єдиною можливістю «Херсонелектротрансу» заробляти самостійно залишається пошук «побічних доходів», зокрема, продаж площ під рекламу в громадському транспорті.