У Олександрівському районі Кіровоградщини днями після трирічної перерви і тривалих ремонтних робіт запустять ПАТ «2-й імені Петровського цукровий завод». А бурякоприймальний пункт заводу, який готовий за сезон прийняти близько 250 тисяч тонн, вже накопичує солодкі корені.
Одні з перших сировину доставили з приватної агрофірми «Ганнівська», що в Новоукраїнському районі, тож не дивно, що директора підприємства Володимира Стрижньова заводчани зустріли хлібом-сіллю, а водієві Сергію Луговському, який перший заїхав на вагову, вручили квіти.
Ще дві машини прибули з ТОВ «Рассвет», де директором є відомий в області Микола Макадзеба. Сировину на «2-й імені Петровського» поставлятимуть насамперед олександрівські ТОВ «АФ Ясинівська», ТДВ «Цибулівське ХПП», ТОВ «Агростар», ЗАТ ТД «Елітне насіння», а також сусіди з Кіровоградського району.
Зі словами подяки до тих, хто зібрався в день відкриття призаводського бурякопункту, звернулися голови райдержадміністрації та райради Валерій Авксентьєв і Василь Скляренко відповідно, генеральний директор заводу Микола Обідін. Останній наголосив, що у відновленні роботи підприємства є великий позитив як для самих олександрівців, так і для мешканців прилеглих районів. Останні роки їм доводилося возити свою цукрову сировину набагато далі, від чого рентабельність вирощування та збуту солодких коренів страждала.
Чимало зусиль для того, щоб відновити роботу підприємства, доклало керівництво області. Ще на початку нинішнього року голова ОДА Сергій Ларін заявляв, що Кіровоградщині для нормальної переробки цукрового буряка потрібно чотири заводи (колись їх було 11). Тепер районний і селищний бюджети отримають додаткові кошти, працівники — нові робочі місця, а фермери — неабияку зацікавленість у вирощуванні саме буряків.
На знімку (зліва направо): директор цукрового заводу Микола Обідін, голова райдержадміністрації Валерій Авксентьєв, директор агрофірми «Ганнівська» Володимир Стрижньов, заступник директора заводу Ігор Засько, голова районної ради Василь Скляренко.
Фото надано прес-службою райдержадміністрації.