З подорожчанням пального користуватися таксі у Херсоні стало «задоволенням» не з дешевих — навіть за найкоротшу поїздку треба заплатити не менш як 10—12 гривень. До того ж городяни почали помічати, що виїзд за тим самим маршрутом на легковиках від різних фірм, навіть обладнаних лічильниками, може коштувати по-різному. І ця різниця зі збільшенням вартості послуг стала значно відчутнішою для гаманців городян: часом вона становить від двох до п’яти гривень. 
—  У Херсонській області лічильники встановлено приблизно на двох тисячах машин таксі. Однак майже сорок відсотків із них не проходять обов’язкової перевірки у держ-службі стандартизації та метрології, у зв’язку із чим ми перевірятимемо, чи не «прибріхують» такі прилади обліку для збільшення виторгу, — коментує перший заступник начальника регіонального управління у справах захисту прав споживачів Лариса Хабрат. — Крім того, щоб витягнути з кишень клієнтів більше грошей, водії вдаються до різних хитрощів. За правилами, таксі має чекати пасажира, який замовив поїздку, без увімкненого лічильника рівно п’ятнадцять хвилин, однак багато хто зіштовхувався з такою ситуацією, коли й обумовлені чверть години не минули, а прилад під час посадки вже щосили «накручував» оплату.
Пасажирам наших таксі зроду-звіку не видавали касових і товарних чеків, як у магазинах, однак в управлінні у справах захисту прав споживачів стверджують: скаргу на неправочинні дії таксистів там приймуть і без документів про оплату. Але для успіху розгляду пасажирам треба уточнити час і дату поїздки, прізвище, ім’я та по батькові водія, його позивний, номер радіофікованого таксі та назву фірми, чий диспетчер приймав заявку на поїздку.