Незвичний інформаційний прес-тур зініціювало днями Управління культури і туризму Кіровоградської облдержадміністрації для журналістів та керівників туристичних фірм. Його мета — популяризація переваг місцевого сільського зеленого туризму. Свої туристичні об’єкти презентували обласний центр, райцентри Знам’янка, Олександрія, Онуфріївка та села Успенка і Протопопівка. Учасники прес-туру залишилися задоволеними побаченим і почутим, тепер слово — за потенційними туристами.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Верховна Рада України вдячна Нідерландам за вагому військову та гуманітарну підтримку України 67
-
2Комітет з питань економічного розвитку відстежує використання на практиці інструментів підтримки індустріальних парків 64
-
3Сьогодні відзначають Міжнародний день людського братерства 64
-
4Експортні досягнення України та прогноз правил гри на ринку ЄС 60
-
5Освітній семінар на Роменщині 59