Незвичний інформаційний прес-тур зініціювало днями Управління культури і туризму Кіровоградської облдержадміністрації для журналістів та керівників туристичних фірм. Його мета — популяризація переваг місцевого сільського зеленого туризму. Свої туристичні об’єкти презентували обласний центр, райцентри Знам’янка, Олександрія, Онуфріївка та села Успенка і Протопопівка. Учасники прес-туру залишилися задоволеними побаченим і почутим, тепер слово — за потенційними туристами.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Реформа публічного врядування — це частина нашого євроінтеграційного шляху 103
-
2Міжнародний день боротьби за повну ліквідацію ядерної зброї 68
-
3У Чернівцях зустрічалися молоді, амбітні та креативні 62
-
4У Верховній Раді України відбулося представлення проєкту Державного бюджету України на 2025 рік 52
-
5У Луцьку відбудуться змагання «Звитяга нескорених» 46