Тимчасова слідча комісія Верховної Ради з питань розслідування фактів масового переслідування водіїв, які були учасниками мирних акцій протесту з використанням колісних транспортних засобів, та їх притягнення до адміністративної відповідальності підготувала проміжний звіт. Однак матеріали зібрали в основному своїми силами — повідомив на прес-конференції голова ТСК, народний депутат України Володимир Яворівський.
За його словами, ТСК відправила запити до правоохоронних органів — МВС, ДАІ, прокуратури, судів. Утім, від правоохоронців вдалося дізнатися лише перелік усіх машин, які було затримано під час Автомайдана. Скажімо, від МВС надійшла відповідь за підписом міністра, що вся інформація є «захищеною».
Один із лідерів Автомайдана Сергій Хаджинов заявив, що прокуратура та інші правоохоронні органи бездіяльні у притягненні до відповідальності тих, хто перешкоджав учасникам Автомайдана, — інспекторів ДАІ, що складали сфальшовані рапорти і протоколи, суддів, які виносили рішення про позбавлення водійських прав чи навіть арешт. «За вісім місяців нуль справ передано до суду і жодного не покарано, — сказав С. Хаджинов. — Майже 50 справ щодо інспекторів ДАІ закрито за відсутністю складу злочину. Не можна вважати, що революція перемогла, поки не буде покарано винних у переслідуванні учасників Майдана».
— Найстрашніше вже не те, як минулої зими знущалися над учасниками Майдана, а що відтоді майже нічого не змінилося, — зауважив адвокат, один із представників потерпілих учасників Автомайдана Роман Маселко. За його словами, активістам вдалося встановити, що 61 інспектор ДАІ складав рапорти проти учасників Автомайдана і майже 85 суддів виносили рішення на підставі сфальшованих рапортів про позбавлення водійських прав чи арешт. «Доказова база величезна, потерпілі готові свідчити, всі справи можна розслідувати за два тижні, але результату — нуль, — вважає Р. Маселко. — У прокуратурі кажуть: немає доказів. Насправді доказова база є, її треба тільки бачити». Він продемонстрував висновок судової експертизи, що рапорт начебто одного інспектора ДАІ підписували різні особи, навіть різної статі. А також офіційний лист від ГУ МВС України у Львівській області, що надійшов на запит ТСК, в якому йдеться, що під час подій у січні 2014 року вони отримували вказівки вищих керівників — складати протоколи і скеровувати до суду. Адвокат також висловив подив із приводу того, що рапорт інспектора ДАІ, судячи з відповіді правоохоронців, не вважається документом. Відтак за час, що минув, жодного інспектора не звільнено, і жоден суддя навіть не викликався на допит. Р. Маселко також розповів, що в Генпрокуратурі обіцяли «ретельно розслідувати» кримінальні справи щодо побиття та знущань над автомайданівцями представниками право-охоронних органів, однак тепер кажуть, що ідентифікувати тих, хто лупцював чи поглумився, неможливо, бо вони були в захисних шоломах.
Представники Автомайдана й надалі вимагають від Генерального прокурора Віталія Яреми реально розслідувати справи про переслідування автомайданівців і покарати винних.