Сумське комунальне підприємство «Електроавтотранс» опинилося на межі зупинки. За словами його директора Віктора Чалого, головних причин три: борг держави за безплатне перевезення пільговиків, збитковий тариф для непільговиків і нечисті на руку кондуктори. Керівник підприємства каже, що субвенція із держбюджету була меншою від фактичних витрат «Електроавтотрансу» в першому півріччі майже на два мільйони гривень. Окрім цього, виникла проблема з тарифом. Ще в лютому підприємство відправило до Києва на погодження 1,5-гривневий тариф, та в Мінекономіки з цією сумою не погодились. Тож тролейбусники, як і раніше, продовжують возити пасажирів за гривню.

В «Електроавтотрансі» підрахували, що для забезпечення нульової рентабельності треба возити взагалі за дві гривні, а не дозволяють і за півтори. Тож до кінця року сумським тролейбусникам не вистачить на зведення кінців із кінцями 4,17 мільйона гривень. Близько півмільйона з цієї суми, вважає керівник підприємства, «Електроавтотранс» не одержить з вини кондукторів, котрі не повністю вносять до каси отриману виручку.