Що більший на півдні України врожай зернових, то з більшим жахом очікують його мешканці майже десятка вулиць Херсона. Адже зібрані ячмінь і кукурудзу везуть на елеватор і термінали морського та річкового портів обласного центру, що розташовані на одній лінії уздовж Дніпра. І з липня по жовтень квартали, прилеглі до цих підприємств, «наглухо» перекривають цілі каравани важких машин із зерном, які очікують своєї черги на розвантаження. Під вікнами житлових будинків машини стоять цілодобово, і весь цей час багато сотень сімей, у тому числі люди похилого віку й діти, змушені дихати вихлопними газами, слухати лайку стомлених водіїв тощо.
Ще кілька років тому муніципальна влада Херсона вирішила звільнити припортові вулиці від напливу зернових караванів, і облаштувала два майданчики відстою вантажівок на околицях обласного центра. Здавалося б, проблему вирішено. Та де там: більшість водіїв ігнорують майданчики відстою і, як і раніше, шикуються в чергу просто на вулицях.
Часто поруч із «караванами» зупиняються і легковики дорожньо-патрульної служби ДАІ, але при цьому нічого не робиться. Начальник Державтоінспекції Херсона Руслан Бабич каже: «Співробітникам ДАІ точно так само, як і всім, не подобається скупчення важкого транспорту на вулицях. Однак якщо немає знака, який забороняє стоянку, — немає і порушення. А такі знаки на кожному розі не поставиш».