У Міжнародному аеропорту Сімферополя відкрито інформаційний туристичний центр Міністерства курортів та туризму Криму. 
Гості півострова можуть безплатно одержати довідкову інформацію про визначні пам’ятки, туристичні маршрути, готелі та санаторії, а також дізнатися розклад роботи музеїв, як дістатися до того чи іншого населеного пункту, про тарифи на таксі та автобусні перевезення. Одразу пропонується і сувенірна продукція кримських виробників.
У центрі працюють співробітники, що пройшли спеціальні тренінги і володіють трьома мовами: українською, російською і англійською. Для зручності туристів поруч із центром обладнано Wі-Fі зону.
Обіцяють, інформаційний центр працюватиме цілорічно, з 6:00 і до прильоту останнього авіарейсу в аеропорт «Сімферополь».
За словами заступника Голови Ради міністрів — міністра курортів та туризму АРК Георгія Псарьова, робота центру спрямована перш за все на популяризацію кримського курорту. «Основне завдання центру — зробити все, щоб людина, яка вперше приїхала на відпочинок до Криму, повернулася сюди із задоволенням, — сказав кримський чиновник журналістам. — Паралельно центр займатиметься проведенням маркетингових досліджень за допомогою експрес-опитування туристів».
Сьогодні такі працюють в Ялті, Алушті, Євпаторії та Бахчисарайському районі.