Як вважає генеральний директор ВАТ Сергій Міхеєв, трамвайне виробництво на «Луганськтепловозі» «себе вичерпало». Немає ані попиту на продукцію, ані перспектив довгострокового співробітництва, ані гарантій. Іншими словами: виробництво такого транспорту виявилося економічно невигідним.
Варто згадати, що в 90-ті роки трамваї на підприємстві стали збирати заради виживання колективу. Тоді, у зв’язку з різким спадом попиту на тепловози, необхідно було терміново розширити асортимент за рахунок освоєння нових видів продукції. Тим паче, що в той період працювала державна програма розвитку міського транспорту в Україні. В її рамках луганські локомотивобудівники створили дві моделі трамваїв для свого міста й інших регіонів країни, випустили більше десятка вагонів і відправили чотири трамваї до Москви. Уряд російської столиці планував зробити замовлення на 22 машини. Але «не склалося».
...дадуть мільйон для жіночої в’язниці
Сесія Луганської обласної ради затвердила регіональну цільову програму створення нових робочих місць і сприяння суспільно корисній зайнятості засуджених на підприємствах установ виконання покарань області на 2011—2015 роки. Загальний бюджет програми — 3 млн. 250 тис. гривень. З обласного бюджету на ці цілі виділено понад 2 млн. гривень, половину з них витратять на будівництво водогону на ділянці Червонопартизанськ—Червонопартизанська виправна колонія №68 завдовжки 3 км. Друга частина коштів (1 млн. 80 тис. грн.) піде на будівництво очисних споруд на ділянці селища Лозівського поблизу Слов’яносербської виправної колонії №60.
За словами замначальника управління Держдепартаменту з питань виконання покарань у Луганській області Олександра Литвинова, у Червонопартизанській колонії водопроводу немає вже 12 років. Раніше тут отримували воду з території Росії, однак після розвалу СРСР труби розібрали. Тепер воду возять автомобільними цистернами. Місцева свердловина частково забезпечує 450 ув’язнених тільки технічною рідиною.
 
Луганськ.