Мало не щомісяця надходить чергова порція обіцянок, а фінансування багатостраждальних запорізьких мостів і далі відбувається у рік по чайній ложці... Так, 2011-го замість вже наче обіцяних 700 мільйонів гривень фінансування (за мінімально необхідних 1,4 млрд.), знову йдеться лише про 200 мільйонів. Та й ті з’являться «під ялинку». Як підтвердили у запорізькому комунальному підприємстві «Управління капітального будівництва», за перші чотири місяці 2011 року на мостових переходах освоєно аж 43,7 млн. гривень. Обивателеві це ні про що не говорить, а у фахівців викликає шок. Адже за такого фінансування жодної передоплати (читай: замовлень) металоконструкцій чи потужних стальних тросів закордонним постачальникам не зроблено. Як і не виділені гроші севастопольським корабелам на будівництво унікального плавучого крану. Що означає гарантовану повну зупинку головного запорізького будівництва. Зупинка ж вимагає або серйозних грошей на консервацію будови, або, вже після руйнації чи деформації незахищених конструкцій температурними перепадами, вологою тощо, навіть за наявності в майбутньому грошей, демонтажу вже збудованих елементів мостових переходів. Простіше кажучи, готові на сьогодні на 37% мости можуть стати лише пам’ятником заритим бюджетним коштам.