Вітрильний спорт. Київське море. Четвертий сезон міжнародних перегонів Wіnd Master Regata. Участь брали яхтсмени Білорусі, Великої Британії, Грузії, Росії та України. Інформаційну підтримку змаганням надавав «Голос України».
Клас «Зірковий». 1. Іван Чехлатий/Сергій Тимохов (Севастополь). 2. Андрій Голованов/Олександр Мосяженко (Донецька область). 3. Денис Хащина/Антон Садчиков (Харківська область/Севастополь).
«Спортботи». 1. NN5 (Росія, капітан Влас Кадетов). 2. NN1 (Україна, Київська область, капітан Олексій Волошенюк). 3. NN2 (Україна, Харківська область, капітан Олег Дивинець).
«Крейсерсько-перегонові яхти». 1. R&B (Київ, капітан Ігор Юшко). 2. ODІN (Запоріжжя, капітан Андрій Зайченко). 3. «Єол» (Київ, капітан Євген Рудоміно).
Після того як відбулася церемонія нагородження переможців і призерів, на запитання кореспондента «Голосу України» відповів директор Wіnd Master Regata Юрій Семенюк.
— Як ви оцінюєте погодні умови?
— Вітру було малувато. Першого перегонового дня 6—9 вузлів, другого — трохи краще — 8—12, третього — знову «підкисло» — менше 10 вузлів. Такого вітру недостатньо для того, щоб спортботи почали глісирувати та проявили свої швидкісні характеристики, і зовсім мало для крейсерсько-перегонових яхт, які починають комфортно себе почувати при вітрі понад 15 вузлів. Щодо температури та сонця, росіяни жартували, що вони вирвалися з холодів в середземноморські умови. Їм взагалі дуже сподобалась ідея відкривати вітрильний сезон у Києві.
— Чи виправдалися сподівання на успішне проведення регати?
— У цілому все заплановане було виконано.
— Либонь, були якісь прорахунки. Цікаво, що врахуєте під час уже осіннього сезону регати?
— У технічному плані потрібно було розділити флот крейсерсько-перегонових яхт на два дивізіони, як це було зроблено у вересні 2010 року. Об’єднання яхт з різними швидкісними параметрами в один дивізіон призвело до певних ускладнень при застосуванні контрольного часу проходження дистанції.
— Які відгуки зарубіжних учасників і функціонерів?
— Дуже позитивні та дружні. Спортсмени відмітили професіональну роботу Перегонового комітету — виставлення дистанцій, стартові процедури, реагування на зміни вітрових умов, оперативний підрахунок результатів. Іноземці котре в захваті від розмірів акваторії Київського моря та його можливостей щодо розвитку вітрильництва. Стосовно функціонерів, то в рамках регати відбулася робоча зустріч президентів трьох вітрильних федерацій (України, Росії та Грузії), на якій зазначили високий рівень проведення WіndMaster Regatta, а також те, що вона стала територією співпраці.
Фото Віктора СТАНКЕВИЧА.