Упізнати дерево на дотик спробували на унікальному уроці природознавства та практичної біології близько 20 вихованців Дніпропетровської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для слабозорих дітей.

Адже більшість із нас навіть не замислюється, а яке ж на дотик дерево? Чим береза відрізняється від горобини, якщо ти не бачиш ні вогняно-червоних китиць, ні пухнастих сережок? Ні різнокольорового різьбленого листя, ні кучерявої чи плакучої крони?
Діти мали можливість власноруч висадити на шкільному подвір’ї саджанці горобини, калини, берези та липи (на знімку). При цьому, не поспішаючи, власноруч обстежували «зелених друзів», запам’ятовуючи характерний малюнок кори того чи іншого екземпляра. Трохи пізніше вихованці інтернату також дізналися про корисні властивості дерев.
«Такі уроки дуже важливі. Адже вони розвивають у дітей знання і навички, необхідні для самостійного життя», — сказала директор закладу Антоніна Набокіна.
Наприкінці уроку вихованці школи-інтернату пообіцяли пильнувати нові дерева і деяким із них навіть дали імена. Так, липу назвали Марією, а березу — Інною.
Вл. інф.