У Полтаві презентували спільний проект міської ради та одного з операторів мобільного зв’язку «Почуй мене!» Відтепер городяни з проблемами слуху та мовлення (а їх у місті понад 500 чоловік) зможуть викликати екстрені служби — 101, 102,103 і 104 — за допомогою SMS. Задля втілення цієї послуги в життя операторські місця рятувальників, міліції, «швидкої допомоги» та служби газу обладнали спеціальними технічними і програмними засобами. Диспетчери, одержавши SMS-повідомлення про екстрену ситуацію, бачитимуть на дисплеї всю необхідну інформацію про «особливого» абонента.
Представники Полтавського відділення компанії урочисто передали представникам відповідних служб все необхідне обладнання, а голова обласної організації УТОГ Леонід Усенко тут же надіслав навіть тестове повідомлення на номер 104. А міський голова Олександр Мамай пропонує включити до «чільної четвірки» екстрених служб ще й відділ оперативного реагування міськвиконкому — раптом у людини з вадами слуху та мовлення виникне якась надзвичайна «комунальна» ситуація. Наприклад, прорве каналізацію.
Відтепер полтавцям, які мають обмеження зі слуху або мовленню, залишилося лише приєднатися до проекту, зареєструвавшись у базі даних.