Мені вже 85, з них 35 років працював директором середньої школи.
Пригадую, в 70-х чи 80-х роках минулого століття проблема оптимізації порушувалась і у нас, і за кордоном. На слуху був негативний приклад із досвіду Норвегії. Там прийняли рішення закрити школи, в яких було менше 11 учнів. Закрили. А через кілька років відкрили ... з трьома учнями. Причина? Величезні території обезлюднювалися, перетворювались на пустку. Люди виїжджали з поселень, де зникали школа, пошта...
Пан Табачник пропонує закрити заклади, в яких менше 40 учнів. А кого він запрошуватиме на обезлюднені території? Китайців, негрів? У нас не норвезька тундра чи гори, у нас чорноземи. Отже, «святе місце» не пустуватиме.
Для кого чи для чого стараються реформатори?
Гадаю, найоптимальнішим рішенням було б припинення такої оптимізації.
Борис КИРИЧОК, інвалід війни.
смт Дмитрівка
Бахмацького району Чернігівської області.