Міські чиновники, виступаючи цими днями на відкритті приватної автостанції «Чайка» по вулиці Гагаріна у Рівному, дуже часто вживали слово «нарешті», намагалися переконати людей: перевівши сюди маршрути, що з’єднуватимуть Рівне з північними районами області, із центрального автовокзалу по вулиці Київській, нібито на 20 відсотків розвантажать його. 
Ще раніше, готуючи громадську думку до майбутнього новосілля «Чайки» (заради справедливості треба сказати, що нова автостанція, хоч і невеличка, але затишна), чиновники від влади наводили й інший аргумент: мовляв, у такий спосіб будуть розвантажені ще й вулиці обласного центру.
І все ж спробуємо розібратися, наскільки відповідають дійсності ці аргументи. Почнемо з того, що ніхто з чиновників не проводив жодних громадських слухань чи вивчення громадської думки щодо перенесення маршрутів, які зв’язують обласний центр з населеними пунктами північних районів Рівненщини. А це влада мала б зробити, оскільки автовокзалами користуються не лише рівняни, а й мешканці практично всієї області та приїжджі.
Відтак не дивно, що не всі з пасажирів так оптимістично, як влада, представники якої зазвичай маршрутками не їздять, а мають персональні авто, сприйняли крок з перенесенням маршрутів до «Чайки». Ось лише кілька відгуків:
Максим Коваленко, студент одного з Львівських вузів:
— Я родом з Березнівського району. Часто їздити додому мені не по кишені. Тож коли випадає нагода, беру в батьків продукти, бо у Львові вони дорогі. Валізи дуже важкі. Раніше я приїздив на центральний автовокзал, переходив на потрібну платформу і їхав до Львова. Тепер мені з нової станції потрібно з важкими валізами добиратися ще громадським транспортом до центрального автовокзалу. Поставив у міську маршрутку свої валізи — людям важко через них переступати, малувато місця. Та й сам стояв до автовокзалу на одній нозі. Для мене, студента, який з небагатої сім’ї і якому доводиться рахувати кожну копійку, потрібно було викласти за проїзд додатково півтори гривні.
Макар Петрович, пасажир із Костопільського району:
— Я зламав ногу. Невдало зрослась, зробили повторно операцію. Оце й зараз без милиць не обходжусь. Приїхав до обласної лікарні на консультацію. А тут на мене чекав сюрприз: маршрут перенесли на нову автостанцію. Вона, звичайно, гарна, бо нова. Але я розраховував потрапити на автовокзал. Звідти мені до обласної лікарні кількасот метрів — потихеньку додибав би і з милицями. Тепер не знаю, як і бути: якщо добиратись до лікарні ще й громадським транспортом, то натруджу ногу, знову болітиме, якщо найму таксі, то не буде за що додому дістатися, бо на мізерні доходи моєї сім’ї особливо не розгуляєшся. Мабуть, таки найму таксі, а потім доведеться до доньки телефонувати (вона тут, у Рівному, живе), щоб позичила гроші на квиток додому. Між іншим, найбільше хворіє людей з північних, так званих чорнобильських, районів області. Вони їдуть лікуватися в обласну лікарню. То тепер опиняться у такій само ситуації, як і я...
— Одна надія — на нашого «губернатора», який видається мені господарником і розважливою людиною, — долучається до розмови інша пасажирка з Березнівського району Любов Петрівна. — На мою думку, хай би частина рейсів була з «Чайки», частина — з центрального автовокзалу. Люди мали б право вибору. Та й конкуренція між ними була б. А час показав би, автовокзалу чи станції віддадуть люди перевагу. Тільки, як економіст з великим стажем, я не дуже повірила словам представників міської влади про те, що вони нібито про нас, пересічних людей, так піклуються. Просто вони хочуть з введенням нової автостанції «оживити» цей спальний район. Щоб більше людей тут крутилося. Адже перед тим, як відкрити нову автостанцію «Чайка», відкрили торговий центр з такою ж назвою. Поруч — ще один. Підуть люди на автостанцію — підуть і в торгові центри, пожвавиться тут і торгівля. Хтось впливовий насправді керує і владою, і нашою з вами громадською думкою...
Іван Михалюк, один з пасажирів, рівнянин:
— Оце слухав, як розпинаються міські чиновники, що хочуть з уведенням в дію «Чайки» розвантажити місто від зайвого транспорту. Та іногородні маршрутки з північних районів досі на центральний автовокзал ходили вулицею Костромською, яку люди ще називають «об’їзною», нікому не заважали. Так само зараз по вулиці Гагаріна їздитимуть. Та коли на «Чайку» перенесуть усі північні маршрути з центрального автовокзалу, сюди збільшиться наплив людей. Їм потрібно буде чимось добиратись в інші мікрорайони Рівного. Чули, як міський чиновник обіцяв ввести ще один додатковий маршрут (вважайте, ще один вигідний тендер у нього в кишені), ще додати транспорту на вже існуючі. То яке це розвантаження міста? По місту рухались хіба що маршрутки, які з’єднують Рівне із селами Рівненського району. Це правда. А інші й не заважали...
Щодо «розвантаження» центрального автовокзалу по вулиці Київській, то і тут міські чиновники лукавлять: хіба не вони зробили його тісним? Щоправда, це була ідея попередників нинішньої команди. Забрали клапоть землі, яка була в користуванні автовокзалу, і передали його в оренду під платну автостоянку приватному підприємцю за сміхотворну орендну плату. Про це торік писав «Голос України». Щоправда, у нинішнього міського голови Рівного Володимира Хомка була можливість виправити помилку своїх попередників — зробити автовокзал, який слугує візитною карткою Рівного,  просторішим. Однак він цього не зробив, натомість почав готувати громадську думку про відкриття нових автостанцій на околицях Рівного...
Уявіть собі таке: ви роками залучаєте клієнтів, а в якийсь момент їх просто від вас забирають. Так і у випадку з центральним автовокзалом, коли від нього під приводом «розвантаження» збираються забрати на користь конкурента 20 відсотків рейсів. Звичайно, він втратить у прибутках. А саме за ці кошти, пояснили в «Рівнепасі» (сюди входить мережа автовокзалів і автостанцій Рівненщини), досі утримували збиткові автостанції в районних центрах області — Гощі, Острозі, Радивилові, Дубровиці... Після того, як маршрути переведуть на АС «Чайка», зменшаться прибутки, а відтак, і можливість утримувати згадані автостанції. Зрештою, і до цього центральний автовокзал не розкошував — адже потрібно постійно підтримувати в порядку територію, приміщення, виплачувати, хоч і невелику, зарплату людям. Тепер це буде зробити складніше.
А можливо, це — чергова рейдерська атака? Адже нині в Україні вже стає модним купувати автовокзали, попередньо довівши їх до банкрутства.