Учора в столиці урочисто відкривали рух Дарницьким залізнично-автомобільним мостопереходом. В грудні урочисто дали змогу авто рухатися з лівого берега на правий. Віднині можна їздити й навпаки — із правого на лівий — з боку Столичного шосе. Але й це ще не все. 28 травня, в День міста, відкриють головний проїзд з боку мосту Патона на лівий берег, і 1 вересня міст повністю здадуть для повноцінного руху, заявив під час чергового відкриття начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Дорожнє покриття Дарницького залізнично-автомобільного мостопереходу зроблене з литого асфальту «гус-асфальт». Обіцяють, що воно прослужить понад 30 років, у 3—6 разів більше, ніж звичайне. За планом, шестисмугова автомобільна частина «мосту Кірпи» пропускною спроможністю 35 тисяч автомобілів на день має істотно розвантажити інші київські мости, особливо ім. Патона та Південний.
Не обійшлося у будівництві й без «тихого скандалу». Понад триста працівників, які зводили шляхопровід у березні, спробували пострайкувати. За їхніми словами, вони працювали ночами, мерзли, а гроші не отримували з грудня. Замовник мостопереходу — Південно-Західна залізниця — заявляв, що аванс за виконання робіт заплатили всім підрядникам, які споруджують міст. Учора робітники, котрі були присутні на урочистостях, сказали, що з ними повністю розплатилися. У свою чергу, Прем’єр-міністр України Микола Азаров, який традиційно брав участь у черговому відкритті, зазначив, що фінансування будівництва відбуватиметься стадіально і об’єкт буде вчасно введено в експлуатацію.
Прем’єр-міністр України Микола Азаров, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Фото Олександра КЛИМЕНКА.
Інші фото з цієї події шукайте у фотомагазині на сайті www.golos.com.ua.