Уранці першого весняного дня 63 пасажирські автобуси міжміського та 38 приміського сполучення, які обслуговуються через мережу автостанцій компанії «Кримавтотранс», не вийшли на маршрути. Перевізники відмовляються працювати собі у збиток.
За словами директора підприємства «Бахчисарайське АТП» Сергія Меріца, тарифи на пасажирські перевезення залишаються на рівні трирічної давнини — 0,18 грн. за кілометр. За цей час істотно зросли ціни на паливно-мастильні матеріали. Так, якщо в 2008 році вартість дизельного палива становила 3,60 грн. за літр, то зараз — більше 8 грн. Підприємства-перевізники зазнають збитків, ростуть борги з заробітної плати.
«Борги у підприємств дуже великі. Нафтотрейдери відмовляються давати в борг дизельне паливо та бензин. Проблема назріла й вимагає негайного вирішення», — сказав С. Меріц, коментуючи акцію протесту.
Перевізники мають намір звернутися в Раду міністрів Криму з проханням розглянути питання про підвищення тарифів на автоперевезення. «Зрозуміло, що зростання цін на перевезення болісно вдарить по населенню, але в іншому випадку є ризик залишитися без маршрутів взагалі», — підкреслив він.
За словами Голови Ради міністрів Криму Василя Джарти, такі дії перевізників можна кваліфікувати як незаконні. «Сьогодні ми маємо думати не тільки про збиток перевізників, а ще й про тих людей, які не добралися до роботи, не приїхали провідати когось у лікарню й т. д. Нині своїм одностороннім рішенням (автоперевізники. — Авт.) створили умови дестабілізації ситуації в Криму», — сказав глава виконавчої влади автономії.
На його думку, такі перевізники не повинні вигравати конкурс на здійснення перевезень. В. Джарти зазначив, що питання збільшення тарифів на проїзд у громадському транспорті приміського й міжміського сполучення розглянуть найближчим часом.