У салоні однієї з маршруток Вінниці встановили відеокамеру. Такий експеримент з контролю за роботою водія маршрутки і його поводженням із пасажирами провели на підприємстві «Вінницький таксомоторний парк».
— Це була моя ініціатива, — каже директор підприємства В’ячеслав Дарморос. — З жовтня минулого року міськвиконком запровадив у службі «Цілодобова варта» телефон 1560, за яким пасажири можуть скаржитися на водіїв маршруток. Ми ж вирішили заради об’єктивності особисто все зафіксувати. Це хороший метод контролю за роботою водія, а також за самими пасажирами.
Про роботу камери в салоні повідомляє оголошення. Запис детально аналізують і роблять відповідні висновки. З водіями проводять профілактичні бесіди, крім одного, якого звільнили з роботи.
Відтоді як запровадили телефон для скарг на водіїв маршруток, пасажири 129 разів зверталися за вказаним номером. Найчастіше нарікають на порушення правил дорожнього руху, нетактовне ставлення водія до пасажирів, зупинки у невстановлених місцях. За словами керівника служби «Цілодобова варта» Антоніни Іващук, усі скарги передають в управління транспорту міськвиконкому, їх аналізують, після чого запрошують на розмову керівників маршрутів.