Однією з найбільш проблемних на шляху швидкісного потяга Донецьк—Київ—Львів для Львівської залізниці є ділянка поблизу селища Великі Бірки неподалік Тернополя. Колія тут прокладена з чималою кривизною. Поїзди змушені рухатися зі швидкістю 60 кілометрів на годину. Тоді як новий потяг розганятиметься до 160 кілометрів. До того ж через колію проходить шляхопровід, який з’єднує частини селища. Для того, щоб «розшити» це вузьке місце, об’єднали зусилля залізничники, шляховики, обласна держадміністрація.
Тим часом люди тривожаться, щоб у зв’язку з реконструкцією залізничного полотна у них не виникло транспортних незручностей. Тому з пропонованим проектом керівники Львівської залізниці пообіцяли ознайомити й мешканців селища, обговорити документ на громадських слуханнях.
Доки триватимуть роботи, облаштують тимчасовий переїзд і перехід, а потім збудують новий шляхопровід. Реконструкцію ділянки розпочнуть у квітні. Залізничники хочуть пустити швидкісний потяг на початку літа наступного року. Ним можна буде добратися з Тернополя до столиці за 3,5 години. Нині дорога в середньому займає 7,5 години.