Вже з березня проїзд у кіровоградських маршрутках може подорожчати. Перевізники кілька місяців наполегливо домагаються цього підвищення, адже тариф у 1,5 гривні було встановлено ще два роки тому. З того часу ціни на пальне сягнули майже космічних висот, значно подорожчали запчастини, підвищилася мінімальна заробітна плата, а вартість проїзду залишилася незмінною.
Нещодавно відбулося засідання ініціативної робочої групи перевізників, до якої увійшли представники 12 найбільших транспортних підприємств Кіровограда. Присутні були солідарні в тому, що за нинішнього податкового навантаження, змін ліцензійних умов, значною кількістю категорій осіб, які мають право безплатного проїзду, браком коштів на належний ремонт, обслуговування та відновлення автопарку, їх робота стала нерентабельною і навіть збитковою.
Висловлювалися припущення, що не за горами той день, коли транспортні засоби просто не зможуть вийти на маршрути. Тож треба щось змінювати, а саме — підвищувати вартість проїзду. І ось тут перевізники, напевно, «загнули» — замість очікуваних пасажирами, вже готовими до деякого подорожчання проїзду, 1,75 грн. було озвучено 2 грн. Крім того, запропоновано ввести ще так званий вечірній тариф у розмірі 2,50 грн. Тож ціни на проїзд можуть стати такими, як, скажімо, у Києві чи інших великих промислових містах. Але ж не варто забувати, що у Кіровограді заробітна плата 1,5—2 тисячі грн. вважається досить пристойною, а тому переважна більшість кіровоградців, м’яко кажучи, не у захваті від такої новини.
На одному з найближчих засідань виконавчого комітету міської ради пропозиції перевізників будуть розглянуті, і ймовірно, вже у березні проїзд у маршрутках подорожчає. Питання лише — на скільки?
Кіровоград.