Шістдесят відсотків пасажирів запорізького електротранспорту — пільговики, а ті, хто і до цього їздив не задарма — платив гривню, незабаром викладатимуть по півтори. Питання це фактично вирішене, і справа лише за оголошенням точної дати нововведення. Аргументи керівників транспортної галузі міста вагомі: за чинних тарифів підприємство «Запоріжелектротранс» просто не виживе. До речі, тут ще не погасили великі торішні борги з виплати зарплат. Хоча з цього приводу існує й інша точка зору: з підвищенням тарифу на 50% запорізький електротранспорт позбудеться останніх платоспроможних пасажирів.
Крім того, городяни із жахом чекають на спровоковане «трамвайним» рішенням підвищення до трьох гривень (на 50 відсотків) вартості проїзду в маршрутних таксі, які є сьогодні основним видом міського транспорту. Тим часом власники підприємств-перевізників, попри добре організований стогін щодо високих цін на паливо, і нині не бідують.