В обласному центрі збираються оптимізувати мережу середніх навчальних закладів: адже деякі школи завантажені лише наполовину. Запланована реорганізація подобається не всім: батьки учнів школи №111 з українською мовою навчання вийшли з пікетом проти ймовірного закриття школи. «Нас стурбували чутки про те, що школу закриють наступного навчального року, — розповіла Світлана Білецька, в якої навчаються двоє дітей — у першому та десятому класах. — Батьки проти того, щоб дітей розподіляли по сусідніх школах. Там — чужі класи, чужі вчителі, діти навчатимуться у другу зміну. Нас влаштовує тут рівень навчання, розташування. Тому ми вийшли на акцію протесту».
Близько трьох десятків учасників акції тримали плакати «Ми — проти закриття нашої школи» та «Збережемо школу». Однак у Петровському райвиконкомі, куди прийшли активісти, їх запевнили: остаточне рішення не прийнято. Із проханням прокоментувати ситуацію я звернулася до начальника районного відділу освіти Лариси Фофанової. Проте чиновниця відмовилася в п’ятницю говорити на цю тему, пославшись на те, що... в неї вже закінчився робочий день.
Школа №111 — одна із найстаріших у місті: торік їй виповнилося 90 років. Тут навчаються 240 дітей. «Це була третя українська школа в місті, — розповідає колишній директор навчального закладу Іван Журавка. — Українською вона стала в 1995 році, ми стільки зусиль доклали, щоб школа розвивалася. Уявляєте, як насторожено ставилися до українського навчального закладу тоді, п’ятнадцять років тому! Зараз усі задоволені — і учні, і вчителі. І у міського управління освіти не було зауважень. Побоююся, що з цією оптимізацією вийде, як із дитсадками: позакривали, а тепер немає куди подіти дітей». До речі, якщо названу школу таки закриють, то дітей перерозподілять по навчальних закладах із російською мовою навчання.
Міський голова Олександр Лук’янченко на сесії міськради, що прийняла бюджет, зазначив: закриття навчальних закладів цього року триватиме. «У школах є завантаження менше за 50 відсотків і доходить до 30 відсотків, — сказав керівник міста. — Значить, необхідно ці школи оптимізувати, об’єднувати, щоб скоротити витрати. Ті школи, які залишаться, повинні мати вищий рівень оснащення наочними посібниками, електронними засобами навчання тощо».