Запоріжжя отримало на будівництво мостів 200 мільйонів гривень. Ще 500 мільйонів гривень ВАТ «Мостобуд» може взяти в кредит під гарантії Кабінету Міністрів.
Все це, а ще 70 мільйонів т. зв. перехідного авансу дозволять не тільки забезпечити фронт робіт будівельникам, а й закупівлю імпортних комплектуючих для елементів «нерозрізної балки» (мостового прольоту над Дніпром) і вантової підвіски конструкції мосту. Проблема тільки у термінах фінансування. Якщо воно розпочнеться з 1 лютого — будівельники свої плани виконають. Більше того, обіцяють вже в 2012 році забезпечити пуск першої черги будівництва, а саме: мосту через Новий Дніпро від Лівого берега до острова Хортиці зі всіма під’їзними дорогами. У свою чергу міський голова Запоріжжя Олександр Сін не впевнений, що все залежить лише від фінансування. «Зараз є важливою не тільки підтримка уряду, — заявив він, — але й злагоджена робота будівельників. Тому наступного тижня ми проведемо розширену нараду з генпідрядником та іншими підприємствами, задіяними у будівництві мостів».