Працівники Калуського ЦПЗ № 2 зафіксували приємну тенденцію: останніми роками на території, яку вони обслуговують, зростає кількість читачів періодики. Серед видань, які найбільше наростили свій тираж у регіоні, — газета «Голос України».
— Цьогоріч працівникам центру поштового зв’язку задля експерименту на кілька місяців було передплачено газету «Голос України», — розповідає начальник центру Микола Войтановський. — Задумка була проста: ознайомити поштовиків з виданням. А далі люди самі мали вирішити — продовжувати їм передплату чи ні. В результаті хтось відсіявся, а хтось став постійним читачем «Голосу».
Та головне — листоноші переконалися, що газета Верховної Ради — не сухе офіційне видання, як їм видавалось, а жива, жвава, цікава газета. Тож тепер пропонують її людям не формально, а від душі.
Калуський ЦПЗ № 2 нараховує 640 працівників, серед яких понад 250 листонош. Це злагоджений і дружний колектив, який ось уже 14 років очолює Микола Войтановський (на знімку). На наступний рік  передплату за кількістю екземплярів порівняно з січнем минулого року тут виконали на 105%. Територія, яку обслуговує ЦПЗ, — чи не найбільша в області, тож і проблеми тут помітні особливо чітко. Як відзначили листоноші, передплата періодичних видань нині тримається переважно на пенсіонерах. Незаможні люди знаходять у своєму скромному бюджеті кошти на друковане слово, а багаті читають мало або й зовсім нічого. Турбує і те, що багато депутатів сільських і міських рад, вчителів, лікарів, яких прийнято вважати інтелігенцією, не мають звички читати газети. Поштовики намагаються змінити цю тенденцію, не втратити жодного свого читача, знаходити нових. Без їхнього ентузіазму, розуміння, наполегливості журналістам було б непросто донести своє слово до спільноти.
Івано-Франківська область.
Фото автора.