Народний депутат, заступник голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту і зв’язку Юрій Крук допомагає Придунайському регіону, інтереси якого представляв до 2005 року в парламенті.
В інтерв’ю «Голосу України» він розповів, що розроблена Програма комплексного розвитку Придунав’я практично не виконується. У цьому регіоні дуже багато питань, що вимагають невідкладного розгляду на державному рівні. Це, зокрема, проект будівництва автобана Одеса—Рені через Ізмаїл і поромної переправи Ізмаїл—Тулча. Якщо буде зроблена дорога від Одеси до Рені, то міжнародний транспортний коридор від Хельсінкі до Балкан зменшиться на 140 кілометрів. Тому Ізмаїл не може бути поза зоною уваги держави. Нині шукають інвесторів.
Також є проблема Дунайського пароплавства. Раніше обсяги перевезень становили від 30 до 40 мільйонів тонн. А сьогодні — більше десяти мільйонів. На думку парламентарія, потрібен новий флот. Про те, що проблема останніми роками практично не розв’язувалася, свідчать цифри перевезень по Дунаю. «Дунайське пароплавство потрібно реанімувати, бо це — інтеграція до Європи. Уже зроблено перші кроки, які приведуть до поліпшення діяльності і, найголовніше, — до збереження Дунайського пароплавства», — констатував Юрій Крук.
Крім того, за його підтримки проклали 14,5 кілометра залізничних колій до причалів Ізмаїльського морського порту. Унаслідок розв’язання цієї проблеми порт збільшив свої обсяги на 30 відсотків. А в селі Кам’янка Ізмаїльського району завдяки депутатові збудували об’їзну дорогу навколо двох нерегульованих залізничних переїздів.
Водночас у Придунайському регіоні є проблема питної води. Жителі Кілійського району й міста Кілія змушені користуватися тільки технічною водою. Не без допомоги депутата тут з’явилися очисні споруди.
Юрій Крук посприяв і в реставрації Покровського собору, що для Придунайського регіону є православною перлиною. Народний депутат пояснив, що для розвитку регіону необхідний постійний діалог місцевої влади з парламентаріями.