Учора в парламенті обговорювали, як удосконалити роботу апарату Верховної Ради України. Організував дискусію парламентський Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради за підтримки Програми сприяння парламенту України ІІ.
Перший заступник Голови Верховної Ради Адам Мартинюк від імені керівництва парламенту щиро привітав ініціативу профільного комітету і міжнародні інституції, які сприяють діяльності законодавчого органу.
Він зауважив, що готується дуже серйозна адміністративна реформа — реформа державного управління. «Думаю, найближчим часом Президент підпише указ щодо вдосконалення системи управління державою і насамперед її виконавчої структури. Досить серйозні зміни будуть в управлінському апараті міністерств, у Кабінеті Міністрів, відповідно, це зачепить всю вертикаль виконавчої влади, влади Президента. Перед нами також постануть питання вдосконалення роботи апарату Верховної Ради та парламенту загалом», — підкреслив Адам Мартинюк та наголосив, що виклики стоятимуть серйозні.
Перший заступник керівника парламенту зазначив, що на апарат парламенту, комітети, секретаріати комітетів покладаються величезні функції. «Якщо ділити успіхи депутатського корпусу і апарату в кінцевому виході продукту, то приблизно 80 відсотків — робота апарату, а решта того, хто приймає законодавчі акти. В основному весь тягар лягає на працівників секретаріатів відповідних комітетів, а потім на апарат Верховної Ради. А коли заходить мова про вдосконалення роботи апарату, про ті чи інші реформи, то, звичайно, починають із скорочення. Це один із шляхів, але, на мою думку, аж ніяк не найефективніший», — підкреслив він.
Адам Мартинюк повідомив, що запропонує Голові Верховної Ради Володимиру Литвину провести розмову з керівниками всіх структурних підрозділів апарату, щоб обговорити рекомендації семінару. А перший заступник голови Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради Сергій Сас вважає, що треба вдосконалити роботу з документами. Приміром, за його словами, всі положення з документообігу та зразки документів мають затверджуватись керівником апарату, але за погодженням з профільним комітетом. Тому Верховна Рада має розробити і затвердити відповідні положення.
Перший заступник голови парламентського Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України Сергій Сас, Перший заступник Голови Верховної Ради України Адам Мартинюк, заступник керівника апарату Верховної Ради Юрій Ясенчук.