Кіровоград

Шестеро кіровоградських водіїв маршрутних таксі звільнені з роботи, восьмеро відсторонені на певний час, ще четверо постраждали матеріально. Такі наслідки розгляду скарг на дії маршрутників, що дозволили собі брутальну поведінку у стосунках з пасажирами. Начальник міського відділу захисту прав споживачів Алла Шерстньова зазначила, що з початку року таких скарг від пасажирів надійшло уже 96. Хоча це менше, ніж на даний час у минулі роки.
Однак претензії до деяких перевізників є не лише у пасажирів, а й у міських чиновників. За словами начальника відділу розвитку транспорту та зв’язку Павла Дегтяренка, під час проведених разом з інспекторами ДАІ перевірок, встановлено 55 випадків порушення графіків руху маршрутних таксі, зафіксовано також численні факти невідповідності технічного стану транспортних засобів визначеним нормативам. У салонах багатьох маршруток немає передбаченої для пасажирів інформації, а це теж вимога, яку водії зобов’язані виконувати.
Оскільки проблема пасажирських перевезень давно наболіла в Кіровограді, для того, аби упорядкувати рух пасажирського транспорту, нова влада ратує за створення в місті єдиної диспетчерської служби, повідомила начальник управління споживчого ринку, транспорту та зв’язку Ольга Гонтар. Запровадження такого єдиного центру контролю, за її словами, передбачає обладнання усіх пасажирських транспортних засобів GPS-навігаторами, що дозволить у режимі он-лайн відстежувати дотримання водіями графіку руху на кожному маршруті.