На Херсонщині знову стають популярними скарги і звернення мешканців регіону до місцевих і центральних органів влади. Так, протягом трьох кварталів поточного року поштою і особисто у приміщення облдержадміністрації доставлено «криків душі» на 1287 (або на 67,7 відсотка) більше, ніж за цей же час торік. Зате майже наполовину зменшилася кількість звернень громадян до Верховної Ради України та на 23,7 відсотка — до Кабінету Міністрів України. Не обминули, звісно, і адміністрацію Президента, до якої херсонці направили на 106,6 відсотка більше звернень, ніж торік.
За повідомленням прес-служби ОДА, створено обласну комісію з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, на засіданнях якої розглядаються звернення громадян, що опинилися у скрутному становищі. Протягом звітного періоду на засіданнях вказаної комісії розглянуто 167 звернень, за результатами чого надано матеріальну допомогу на загальну суму понад 170 тисяч гривень. Бідності ці гроші, зрозуміло, не подолали, зате народ (особливо на період виборів) заспокоїли...
Щоб зменшити потік письмових звернень, облдержадміністрація організувала «гарячу телефонну лінію». Судячи з того, що «по дротах» у владу надійшло лише 613 звернень, люди більше довіряються перу і паперу.
Найбільша кількість звернень до влади надходить із трьох «гарячих точок» краю — Херсона, Нової Каховки і Генічеського району. Тематика протягом останніх десяти років незмінна: безоплатне оформлення та видача громадянам державних актів на право власності на земельні ділянки, незадовільне опалення з початком опалювального сезону, підтоплення будинків підземними водами, періодичне відключення енергопостачання у житлових будинках, охорона здоров’я, соціальний захист населення...