Така особливість нинішньої виборчої кампанії
Про це голова Комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації, радник Президента Микола Томенко сказав на прес-конференції.
Він зауважив, що фактично парламентська виборча кампанія стартувала 15 вересня — за 40 днів до виборів.
Говорячи про особливості висвітлення цієї кампанії засобами масової інформації, Микола Томенко зазначив: її головною відмінністю є те, що в медіа не буде традиційної для часів президентства Януковича проблеми максимального представлення позиції влади і мінімального — опозиції, тим паче радикальної.
«Сьогодні навпаки: ЗМІ борються за будь-кого, хто платить гроші, і готові розмістити інформацію на будь-яких умовах, в тому числі навіть порушуючи чинне законодавство», — зауважив Микола Томенко.
На його переконання, така «свобода слова за гроші» є так само небезпечною, оскільки формує фальшивий образ тих чи інших політичних партій.
Микола Томенко закликав ЗМІ, навіть з огляду на непросту соціально-економічну ситуацію, не забувати про закон та суспільну відповідальність.