Вечірнє засідання 2 листопада
Фракції БЮТ і «Наша Україна—Народна самооборона» вимагали оголосити перерву для консультацій. Депутат від БЮТ Андрій Шевченко заявив, що ці дві фракції вимагають розгляду в сесійному залі законопроекту про доступ до публічної інформації. Про це свідчило і гасло за спинами депутатів. Оскільки, ухваливши проект у першому читанні, Верховна Рада призначила його розгляд у другому читанні на друге листопада. Однак у порядку денному законопроекту не було. Депутат стверджував, що «спостерігаємо затягування часу», і парламент не готовий надати людям право знати правду про чиновників, а особливо високопосадовців. Окрім того, зазначив А. Шевченко, цей закон необхідно прийняти на виконання вимоги Ради Європи.
Голова Верховної Ради України В. Литвин закликав не переводити проблему в політичну площину і зауважив, що не всі члени Комітету з питань свободи слова та інформації взяли участь в обговоренні цього законопроекту і не змогли подати пропозиції до порівняльної таблиці до другого читання. В. Литвин запевнив, що законопроект розглядатиметься у сесійній залі за його готовності.
Народні депутати продовжили розгляд Законопроектів у першому читанні й 323 голосами ухвалили в першому читанні проект змін до Закону «Про телебачення і радіомовлення» (щодо надання телеканалами ідентифікуючої інформації під час реклами). Автор законопроекту народний депутат Олег Зарубінський (Блок Литвина) зазначив, що метою цього законопроекту є вдосконалення системи реклами на телебаченні. Наразі під час реклами логотип телеканала не розміщується на екрані, а в законопроекті передбачається це зобов’язати. «Коли на тому чи іншому телеканалі йде реклама, глядач має знати, що це за телеканал, для того, щоб мати можливість ідентифікувати, який канал яку рекламу розміщає», — пояснив депутат. Згідно з законопроектом, логотип встановлюється для вирізнення всього ефірного часу того чи іншого телеканала.
Під час обговорення депутати порушили багато проблем, які загалом існують у вітчизняному телепросторі, й пропонували, зокрема, формування телеканалами досконалішої політики щодо своєї продукції та встановити громадський контроль за цінностями, які пропагують з голубих екранів. Водночас голова Комітету з питань свободи слова та інформації Андрій Шевченко запропонував доопрацювати цей законопроект до другого читання, оскільки рекламодавців не завжди радує, що на їх ролику буде логотип.
У першому читанні також прийнято законопроект про внесення змін до статті 67 Кодексу законів про працю України (щодо перенесення робочих днів). Ним передбачається, що Кабінет Міністрів з метою раціонального використання робочого часу своїм розпорядженням може рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій переносити робочі дні в порядку і на умовах, установлених законодавством, для працівників, яким встановлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. Також законопроектом пропонується, що спеціальний режим роботи банків та їх установ у зазначені дні встановлює Національний банк України.
Проектом закону про внесення змін до статті 73 Кодексу законів про працю України пропонувалося встановити 7 листопада вихідним днем, як свято річниці Великої Жовтневої соціалістичної революції, водночас вилучивши 2 травня з переліку святкових і неробочих днів. Однак парламентарії відхилили його.
У першому читанні також прийнято законопроекти про внесення змін до деяких законів України (щодо кількості учасників товариства з обмеженою відповідальністю); про внесення змін до Закону «Про зовнішньоекономічну діяльність» (щодо продажу квот на аукціонах), про внутрішній водний транспорт. Проекти законів про внесення змін до статті 2 Закону «Про страхування» (щодо відміни вимоги про здійснення перестрахування лише в країнах—членах СОТ) та про внесення зміни до Закону «Про спеціальний режим інноваційної діяльності технологічних парків», яким передбачалося доповнити список технологічних парків в Україні ще одним — технологічним парком «Ресурс» у Харкові, — за підсумками обговорення направлено на доопрацювання.