На дніпропетровському підприємстві «Трансмаш» презентували колійну машину нового покоління DGS-62N українсько-австрійського виробництва. Цей динамічний стабілізатор колії використовуватимуть на Одеській залізниці. На підприємстві ВАТ «Трансмаш» в кооперації з фірмою «Plasser&Theurer» його виготовили вперше.
За словами генерального директора Укрзалізниці Михайла Костюка, така техніка — незамінна під час підготовки стану колій для впровадження швидкісного руху, і передусім вона буде використовуватися на напрямках, які пов’язують міста, що прийматимуть матчі Євро-2012. За своїми функціями, наголосив він, її можна назвати лабораторією: спочатку вона діагностує стан колії, а потім комп’ютер визначає необхідність стабілізації в тому чи іншому місці. Динамічний стабілізатор колії забезпечує рівномірне ущільнення баласту, запобігає його просіданню, підвищує термін експлуатації колії, готує її для курсування поїздів із максимально встановленою швидкістю на певній ділянці. До кінця року «Трансмаш», повідомив генеральний директор Укрзалізниці, розпочне виготовлення ще двох таких колійних машин. Завдяки дніпропетровським машинобудівникам, прокоментував подію голова облдержадміністрації Олександр Вілкул, Укрзалізниця отримає не тільки істотну економію коштів під час експлуатації колій, а й поштовх для подальшого розвитку транзитного потенціалу країни.