На консервацію Домбровського кар’єру, що в Калуші, уряд виділив 89 мільйонів гривень. «Більша частина цих коштів піде на роботи в кар’єрі, частина — на оздоровлення та відселення мешканців. Мінрегіонбуд бере на себе будівництво будинків для сімей, які живуть над пустотами, що вимиваються солями», — заявив віце-прем’єр-міністр України Володимир Сівкович. Ситуація на Домбровському кар’єрі небезпечна тим, що річка Лімниця, яка протікає неподалік, починає просочуватись у кар’єр. «Якщо допустити це, наслідки прорахувати буде неможливо», — вважає віце-прем’єр-міністр. «Державний комітет водного господарства вивчає питання, як 800 м річки Лімниця вивести з території, де розміщені соляні шахти», — повідомив голова Івано-Франківської ОДА Михайло Вишиванюк.
Домбровський кар’єр — єдиний не лише у Європі, а й у світі гірничий об’єкт, де видобуток солі здійснювали відкритим способом. Глибина його — 140 м, площа — 64 га. Експлуатувався він з 1967 р. Південна і північна частини кар’єру розділені перемичкою. В період інтенсивних дощів у липні 2008 року її розмило. Кар’єр весь час затоплюється атмосферними та ґрунтовими водами. Тут уже накопичено більше 16 мільйонів кубічних метрів розсолів. До того ж борти кар’єру і зовнішні відвали руйнуються соляним карстом.
Науково-дослідний та проектний інститут ВАТ «Гірхімпром» розробив проект «Консервація Домбровського кар’єру з рекультивацією зовнішніх відвалів № 1, 4 та хвостосховищ № 1, 2 та спорудження стіни в ґрунті», який пройшов комплексну державну експертизу і був схвалений відповідними міністерствами. Вартість його реалізації становить понад 89 мільйонів гривень. У червні цього року виконавчий комітет Калуської міської ради уклав договір на виконання будівельно-монтажних робіт згідно зі згаданим проектом з ТОВ «Фінансова енергетична корпорація України» (Київ). У липні генпідрядник розпочав виконання підготовчих робіт.