Вечірнє засідання 23 вересня
Верховна Рада підтримала у першому читанні законопроект про внесення змін до Закону «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» (щодо декларування залишків цукру). Як зазначив заступник міністра економіки Олександр Сухомлин, упродовж останніх років на внутрішньому ринку спостерігаються значні коливання цін на цукор, що, з одного боку, підганяє інфляційні процеси, а з другого — ускладнює буряківникам та цукроварам планування своєї виробничої діяльності. Один із головних чинників, які призводять до цінової нестабільності — це відсутність достовірної інформації про наявні залишки цукру, вважає заступник міністра. Тож варто у ЗМІ з’явитися інформації про можливий дефіцит якогось продукту, як це одразу призводить до необгрунтованого завищення цін. Задля уникнення подібних ситуацій, законопроект передбачає запровадження механізму обов’язкового декларування залишків цукру суб’єктами підприємницької діяльності, незалежно від форм власності, та встановлення міри відповідальності за порушення цієї норми. 
Натомість Володимир Бондаренко (БЮТ) зазначив, що ніде у світі ніхто ні в кого не запитує, які в кого залишились залишки, оскільки існують закони торгівлі, закони економіки, закони ціноутворення. На його думку, таке втручання держави «свідчить про те, що ми залишаємося тим «совком», який хоче залізти в кишеню до громадянина, талонами регулювати, скільки йому їсти цукру, скільки ще чого». Бо якщо так піде далі, то «завтра буде введено такі само правила декларування залишків гречки, інших продуктів». Замість «контролювати кожен буряк», В. Бондаренко закликав уряд запропонувати систему стимулювання виробництва цукру в Україні й заохочення в бурякосіючих районах фермерів та інших господарів, які працюють на землі. 
Також у першому читанні ухвалено законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо надання бюро кредитних історій відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та інших обов’язкових платежів. 
Законопроект про прискорений перегляд регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування, визначає правові та організаційні засади здійснення прискореного перегляду регуляторних актів, прийнятих органами та посадовими особами місцевого самоврядування щодо їх відповідності принципам державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності. Ще один ухвалений у першому читанні законопроект — про підготовку та реалізацію інвестиційних проектів за принципом «єдиного вікна» — покликаний максимально спростити залучення інвестицій. 
Насамкінець Верховна Рада включила до порядку денного два альтернативні проекти Податкового кодексу — авторства народних депутатів Миколи Катеринчука і Сергія Терьохіна (реєстр №1701) та Кабінету Міністрів (реєстр №7101-1).