Якщо транспорт вийшов з ладу

Якщо транспорт, на якому ви їдете, зламався, вам можуть запропонувати пересісти до іншого без необхідності повторно сплачувати вартість квитка. Якщо перевізник не може надати інший транспорт, звертайтеся до кондуктора або водія — вони повернуть вам повну вартість оплаченого квитка.
У разі непередбачуваних подій, які спричинили зупинку трамвая або тролейбуса більш ніж на 10 хвилин, ви можете звернутися до адміністрації перевізника та вимагати надати вам довідку про тривалість затримки. Ця порада може бути доречною, якщо зламаний транспорт чи дорожні умови стали причиною вашого запізнення на важливу зустріч, роботу тощо.
Оскарження неправомірних дій
Якщо ваші права у громадському транспорті порушують — звертайтеся до місцевого управління у справах захисту прав споживачів. Пам’ятайте, що фактично поїздка у громадському транспорті є споживанням послуг. Ці послуги вам надає не місцева влада, а окреме підприємство-перевізник (до речі, інформація про перевізника повинна обов’язково бути розміщена в салоні транспорту). Для звернення до управління у справах захисту прав споживачів необхідно підготувати письмову заяву та долучити до неї копії всіх документів, що є доказами неправомірних дій працівників громадського транспорту. Такими документами можуть бути акти, в яких зафіксовано певні обставини, проїзні квитки, фотографії, пояснення або свідчення очевидців тощо. Якщо подаєте скаргу особисто, обов’язково просіть зробити на копії відмітку про її прийняття, а якщо відправляєте поштою, надсилайте рекомендованим листом із повідомленням про отримання. Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» вам зобов’язані відповісти в строк не більше одного місяця.
Звернутися до суду по захист своїх прав можна в будь-який момент, не чекаючи на реакцію управління у справах захисту прав споживачів. Під час подання позовної заяви про порушення прав споживачів державне мито не сплачується.