Через три роки Севастополь страждатиме від транспортних заторів, а підземних і багатоповерхових автопаркінгів чекати не варто. Такий прогноз зробив Олександр Галкін — директор комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління» Севастопольської міськради.
Дорожньо-вуличну мережу практично наново відновленого після війни Севастополя планували й створювали, виходячи із пропускної здатності у двадцять п’ять тисяч одиниць рухомого складу. Два роки тому в ДАІ відрапортували, що лише зареєстрованих автомобілів у місті більше ста тисяч. Облік приїжджаючих з інших регіонів України та закордонних країн автотуристів не ведуть, хоча, за приблизними оцінками співробітників ДАІ, влітку в Севастополі кількість автомобілів збільшується в три-чотири рази. У центральній частині міста з післявоєнних часів практично не проводили ні реконструкції наявних, ні тим паче будівництва нових автомагістралей. Одним із виходів із ситуації, що виникла, влада бачать будівництво мережі підземних пішохідних переходів. Нещодавно презентували проект будівництва такого об’єкта в одному з найбільш жвавих і проблемних місць — переходу під площею Повсталих. Згідно з Генеральним планом розвитку Севастополя до 2015 року таких інженерних споруд місто має одержати більше п’ятдесяти. Наразі спроектовано лише один.
Севастополь.