26 липня підписано акт передачі проїжджої частини греблі первістка вітчизняної гідроенергетики з балансу міста Запоріжжя на баланс ВАТ «Укргідроенерго». Нагадаємо, раніше енергетики відповідали лише за тіло греблі, електростанцію та систему водозабору. А місто вже мало не 15 років намагається виправити проектні та будівельні помилки, допущені під час реконструкції гідростанції в 1970-ті роки, які призвели до активної руйнації верхньої частини биків греблі та підтримуючих консолей, по яких прокладена одна із чотирьох смуг автомобільного руху через Дніпрогес.
Держава увесь цей час вважала, що руйнування дніпровської греблі — це проблеми тільки Запоріжжя, і відповідним чином фінансувала аварійні роботи. Особливо показовими стали події грудня 2009 року, коли Кабмін в останню мить усе ж виділив якісь гроші на невідкладний ремонт. Щоб їх використати, міська влада мобілізувала всі можливі бригади будівельників, які під час лютих морозів буквально творили дива на греблі. Однак Держказначейство, як скрізь, до речі, по Україні, фактично заблокувало їм фінансування. І лише допомога кількох запорізьких підприємств дозволила тоді довести справу до кінця і уникнути соціального вибуху. Тепер же після узгодження в Кабміні й Мінпаливенерго весь Дніпрогес набуде нового-старого власника, який власним ресурсом подбає про його безпечний стан...