Хронічна нестача коштів на поновлення парку машин призвела до майже повного спрацювання їхнього ресурсу у Запоріжжі. Неприємну новину повідомили представники Держгірпромнагляду. Річ у тім, що 80 відсотків тролейбусів обох електротранспортних парків міста відпрацювали всі встановлені терміни експлуатації.
Щодо електротранспортників, то вони вперто латають те, що ще можна залатати, і випускають на лінію максимум із можливої кількості як тролейбусів, так і трамваїв. Автобус на вулицях Запоріжжя — вже давно екзотика, тож саме електротранспорт хоч якось виручав городян у години пік. Однак, судячи з усього, так продовжуватиметься недовго.
Варто зауважити, що закупівля нових машин проводилася дуже кволо і у кращі часи. Зараз же «Запоріжелектротранс» періодично стає перед проблемою можливих акцій протесту працівників через хронічну заборгованість із зарплат. Адже субвенції з держбюджету за перевезення пільгових категорій або не надходять зовсім, або надходять вкрай незадовільно. Іншими словами, транспортники як і житловики — працівники двох чи не найбільш грошовитих галузей, сидять без копійки через сумнівну систему пільг.
Запоріжжя.