Група противників хмільного напою 29 червня влаштувала пікет біля будинку пивзаводу «Рогань». Як повідомляє сайт Харківської профспілки студентів, близько 60 людей прикували себе ланцюгами до прохідних заводу й заблокували рух вантажного транспорту. Ще кілька сотень оточили будинок по периметру.
Учасники цієї незвичайної акції вимагали, щоб компанія прибрала зі своєї телевізійної реклами привабливі образи молодих людей і спортсменів. Не можна нав’язувати споживачам неправильну асоціацію між уживанням пива й життєвим успіхом, сексуальністю й здоров’ям, заявляють вони. Крім того, пікетувальники наполягають на тому, щоб виробник пива привселюдно відзвітував про те, скільки грошей він виділяє на боротьбу з молодіжним алкоголізмом у Харківській області.
Організатори акції заявляють, що продовжуватимуть протестувати доти, поки їх вимоги не виконають.
Тиждень тому Харківська профспілка студентів виступила з відкритим листом, в якому зажадала від усіх пивоварних компаній, які працюють в Україні, припинити трансляцію рекламних роликів з використанням образів молоді і спортсменів. У противному разі студенти пригрозили «перейти до рішучих дій і, якщо буде потреба, заблокувати виробничі потужності компаній».
Як стверджують наркологи, за останніх десять років кількість «пивних» алкоголіків в Україні збільшилась удесятеро. Згубна пристрасть до хмільного напою розвивається ще в шкільному віці. Пивний бум, на думку експертів, не в останню чергу спричинений нав’язуванням міфу про безпеку пива і його абсолютну користь.