Українське Дунайське пароплавство, якому багато фахівців пророкували трагічну долю знищеного Чорноморського морського пароплавства, починає повертати собі ділову репутацію найбільшого перевізника вантажів на Дунаї. Порівняно з минулим роком обсяг перевезень на річці за п’ять місяців зріс більш як удвічі. Пішли вгору й фінансові показники. Уперше за багато років флот працює із прибутком. ВАТ «УДП» почало погашення заборгованості працівникам пасажирського і морського флоту по іноземній валюті.
Сьогодні в УДП найгостріша проблема — доля морально і фізично застарілих теплоходів, багато з яких перетворилися на прогнилі судна. Найближчим часом буде списано на металобрухт теплоходи «Вега-2», «Василь Шукшин» і «Юрій Кримов». Триває інтенсивна юридична робота зі звільнення заарештованих у Туреччині та Болгарії за борги пароплавства теплоходів «Сергій Грицевець» і «Леонід Луговий».
У травні після довгих років відстою в затоні вийшли в рейс чотири теплоходи, а кількість експлуатованих суден буде доведено до дев’яти.
Міністр транспорту і зв’язку України Костянтин Єфименко, який перебував в Ізмаїлі з робочою поїздкою, поставив річковикам абсолютно реальні завдання зі збільшення обсягу вантажоперевезень. Кілька років тому Українське Дунайське пароплавство перевозило 80 мільйонів тонн вантажів, у 2009 році — лише 1,5 мільйона. За п’ять місяців нинішнього року цифра порівняно з минулим збільшилась удвічі. А попереду ще 5 місяців навігації, і річковики трудяться на Дунаї і вдень, і вночі.
Одеська область.