У районі міста Рені рівень Дунаю на 70, а в Ізмаїлі на 30 сантиметрів перевищив критичний. Підвищення спровокувало підняття ґрунтових вод у низинах, що привело до переливів води через автотрасу Ізмаїл—Рені. Тут цілодобово працюють мотопомпи, що відкачують воду з дороги. Понад півтори тисячі рятувальників цілодобово укріплюють земляну дамбу, що відверне поширення води до південних районів Одеської області.
Заступник голови Одеської ОДА Олександр Малін розповів «Голосу України», що вздовж усіх 170 кілометрів Дунайської дамби, а це територія Ізмаїльського, Кілійського й Ренійського районів, нині склалася вкрай складна ситуація. Верхньої точки дамби Дунай ще не досяг, однак сам стан гідротехнічної споруди викликає побоювання. Свого часу дамба будувалася так званим госпспособом, тобто без креслень і врахування особливостей місцевості. А на відрізку Орлівка—Рені дамба є основою автотраси. Тому нині тут заборонено рух важкої автомобільної техніки.
Кошторисна вартість будівництва нової захисної дамби — 364 мільйони гривень. Перші 67 мільйонів гривень, що надійшли зі стабілізаційного фонду держбюджету, підуть на реконструкцію перших семи із одинадцяти водопропускних шлюзів, які перебувають в аварійному стані.
Одеська область.