Севастопольська влада подолання кризи в міському комунальному підприємстві «Севтролейбус» вирішила починати зі зміни керівництва. Новим директором МКП нещодавно призначено Василя Цибулькіна, що донедавна керував приватним автотранспортним підприємством.
Першу проблему, яку довелося долати новому керівникові «Севтролейбуса», стала «колісна» — шини у тролейбусів не міняли два роки. Щоб електротранспорт працював ритмічно, за словами Василя Федоровича, треба терміново міняти машинний парк: більшість севастопольських тролейбусів давно відпрацювали свій ресурс. Новий керівник вважає, що виправити ситуацію можна, одержавши міжнародний транш на закупівлю машин у Росії або Білорусі.
«Ціна питання» для міської казни значна, якщо не сказати непід’ємна. Терміново необхідно придбати два або три десятки нових машин. На це треба знайти від тридцяти до шістдесяти мільйонів гривень. І це в той час, коли у підприємства мільйонні борги тільки із зарплати.