Електромобілі, які сконструювали власноруч студенти Дніпропетровського національного гірничого університету, можна використати і для дитячих забав, і як базову техніку для міського комунального господарства. Вони стануть у пригоді й дачникам — замість велосипедів, і на великих підприємствах — їздити між цехами та корпусами.
Це дві триколісні моделі, їхня вага — 35 і 62 кілограми, швидкість — до 35 кілометрів за годину, запас руху — понад 4 кілометри, вантажопідйомність — 130 і 200 кілограмів. Електромобілі обладнано акумуляторами, які підзаряджаються від побутової електромережі. Запасу електроенергії вистачає, залежно від навантаження, на півтори години. Підвищити екологічність машин можна, встановивши сонячні батареї (адже акумулятори, в яких використовують сірчану кислоту і свинець, після закінчення терміну придатності потрібно утилізувати), але для студентів це дорого. Свої витвори вони сконструювали з непотребу, а сидіння випросили у трамвайному депо.
За словами координатора проекту, завідувача кафедри автомобілів та автомобільного господарства механіко-машинобудівного факультету НГУ Костянтина Баса, виготовлення одного зразка коштувало три тисячі гривень. Якщо налагодити серійний випуск, то машина буде ще дешевша.
Ідея створення електромобілів виникла в четвертокурсників під час вибору тем курсових робіт. Дві команди, які очолювали Ігор Сидоркін та Олександр Широченко, впорались із завданням за три місяці. Результати роботи студенти презентували на конференції молодих вчених. Тепер планують удосконалювати свої винаходи й колективно захищати на цій базі курсові та дипломні роботи. А в найближчих планах конструкторів — створити всюдихід для заболочених доріг.