Результати конкурсу з продажу контрольного пакета акцій холдингової компанії «Луганськтепловоз» влаштовують і трудовий колектив підприємства. Повторна перемога «Керуючої компанії «Брянський машинобудівний завод», що представляє російську корпорацію «Трансмашхолдинг», на думку заводчан, гарантує підприємству стабільний розвиток не тільки в найближчі роки, а й у перспективі. Потреби російських залізниць у нових вантажних магістральних тепловозах величезні. Одержавши доступ до російського ринку, луганські тепловозобудівники впевнені, що в змозі поставляти на нього сучасні, надійні локомотиви.
— Ми вже працювали разом майже три роки, — пояснює голова правління ВАТ ХК «Луганськтепловоз» Віктор Бикадоров. — Була затверджена програма розвитку і модернізації виробничих потужностей, розроблений бізнес-план як на короткостроковий, так і на тривалий період, інвестиційна програма. Словом, нам не потрібно починати з нуля. У програмних документах закладені показники зростання випуску продукції, створення нової техніки, технологічне переоснащення виробництва, підвищення соціального рівня трудового колективу.
На думку Віктора Бикадорова, у конкурсі взяли участь ті, хто того побажав. Відсутність таких грандів промисловості, як «Сіменс», «Альстом», «Бомбардьє» він пояснює незацікавленістю цих відомих компаній у купівлі заводу. А що стосується невисокої вартості пакета акцій, пояснив, що він більше не коштує. Оцінювальна комісія скрупульозно обстежила всі активи й інфраструктуру заводу. «Ну, ми ж не «Криворіжсталь», не «Укртелеком». Фахівці це чітко розуміють», — підсумував директор.
Експерти вважають, що для модернізації виробництва та технічного переоснащення завод потребує мільярдних інвестицій. У Німеччині, наприклад, на початку 90 років держава віддавала інвесторам подібні підприємства за одну марку, щоправда, за умови, що вони вкладуть у розвиток виробництва величезні кошти. Така політика, на думку Віктора Бикадорова, цілком логічна. Адже працююча промисловість — основа добробуту країни та її громадян . Говорячи про найближчі плани заводу, Віктор Бикадоров відзначив: щоб повернутися до нормального режиму роботи, підприємству знадобиться близько півроку. До кінця 2010-го у заводу є замовлення на виробництво 50 секцій тепловоза 2ТЕ116У для російських залізниць. Крім того, завершуються переговори з монгольськими залізничниками про поставку 25—30 секцій.
Директор сподівається, що буде порушене тривале «мовчання» і з боку Укрзалізниці, без замовлень якої «Луганськтепловозу» не обійтися.