Цього разу реконструкція траси Київ—Чоп до Євро-2012 створила низку незручностей мешканцям трьох сіл Білокриницької сільської ради Рівненського району.
Не встигли вщухнути пристрасті, пов’язані з реконструкцією траси Київ—Чоп у двох селах Корецького району (тоді оперативно до розв’язання конфлікту між місцевими мешканцями і «Укравтодором» залучилася влада Корецького району та області), як виникли схожі проблеми і в мешканців трьох сіл Білокриницької сільської ради. А до неї, крім села Біла Криниця, входять ще й Антопіль і Глинки, в яких проживають 3,6 тисячі людей.
Отож місцеві депутати б’ють на сполох і звернулися з проханням про допомогу і до обласної влади, і до газети «Голос України», через яку, сподіваються, їх почує керівництво «Укравтодору» — основний замовник робіт на трасі Київ—Чоп.
— Перед початком проектування робіт з реконструкції автодороги Київ—Чоп до нас за погодженням зверталася служба автомобільних доріг у Рівненській області, — розповідає білокриницький сільський голова Віталій Ткачук. — Ми, звичайно ж, вивчили запропонований проект, внесли близько двадцяти своїх пропозицій. І тільки за умови їх урахування дали згоду на реалізацію проекту в межах населених пунктів нашої сільради. Однак початковий варіант проекту, який ми погодили, істотно відрізняється від того, за яким нині проводиться реконструкція траси. До речі, на цьому проекті немає ні підпису, ні печатки сільської ради. Траса ще не готова, а мешканці наших трьох сіл уже відчули незручності.
Ці незручності перелічили у своєму зверненні депутати Білокриницької сільської ради Рівненського району. Ось лише кілька з них: новий проект не передбачає зупинки для маршруток у селі Антопіль у напрямку руху Рівне—Гоща; немає розворотних смуг у межах населених пунктів Біла Криниця і Антопіль; заблоковані виїзди з автодороги в напрямку на села Глинки і Гориньград-2 (це погіршило пасажирське сполучення з містом Рівне), так само, як і виїзд з вулиці Ватутіна села Біла Криниця на автодорогу Київ—Чоп. У новому проекті знято раніше існуючі пішохідні переходи у межах сіл Антопіль і Біла Криниця. Не передбачено скотопрогін поблизу ферми Державного підприємства «Дослідне господарство «Білокриницьке», що перешкоджає перегону худоби на випас, оскільки поля дослідного господарства розміщені по обидва боки автодороги Київ—Чоп.
Травневі рясні дощі виявили прогалини у новому проекті, пишуть депутати. У селі Антопіль немає стічних каналів для забезпечення зливу води з дорожнього покриття  Київ-Чоп та місцевих під’їздів. Така само проблема і в селі Біла Криниця, через що підтоплюється вулиця Ватутіна.
Автори звернення називають ще ряд прогалин у проекті, за яким проводиться реконструкція автотраси біля їхніх сіл. Вони закликають дослухатися до їхніх проблем «Укравтодор», а інспекцію Державного архітектурно-будівельного контролю у Рівненській області — перевірити проект капітального ремонту автодороги в населених пунктах Біла Криниця і Антопіль на відповідність державним будівельним нормам.
Рівне.