На вулицях Києва з’явилися рекламні плакати з приватними об’явами. Приміром, на бульварі Лесі Українки з багатьох білбордів хтось звертається до якогось Віталика з проханням згадати... заповідь «Не кради», і повернути акції. Представники рекламних агенцій пояснюють, що у зв’язку з економічною кризою і підвищенням цін на рекламні поздоровлення у п’ять разів зменшилася кількість бажаючих вітати з білбордів знайомих, коханих і рідних. Якщо раніше приватних оголошень було 20—30, то нині не більше 15. Оскільки цензури на такі об’яви немає, то кожен оператор вирішує, який текст розміщувати на щитах, а який — ні.
Київ
117
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1На Тернопільщині цьогоріч з'явиться великий сучасний рекреаційний пункт 400
-
2Кредитування аграріїв цього року сягнуло майже 5 млрд гривень 76
-
3Зустрічі і пряме спілкування з молоддю завжди надихають! 65
-
4Законопроєкт щодо врегулювання питання проведення обов’язкової евакуації рекомендовано прийняти за основу 62
-
5Особливості оливи 5w30: економія пального та захист двигуна 51