Зусиллями працівників управління з питань захисту прав споживачів міської ради за неякісні продукцію та послуги упродовж чотирьох місяців цього року дніпропетровцям повернули більш як 48 тисяч гривень. Це вдвічі більше, ніж за такий само період 2009 року.
Як уточнили в управлінні, майже всі звернення — 199 із 228 — задоволені на користь споживачів. Більшість заявників скаржилися на якість обслуговування, а кожен третій нарікав на якість взуття, одягу та мобільних телефонів.
Було перевірено 120 суб’єктів підприємницької діяльності, і у 80 випадках виявлено факти порушення правил торгівлі та побутового обслуговування населення. Майже на 275 тисяч гривень продукції знято з реалізації.
Надходять скарги і від автолюбителів — стосовно обміну талонів на пальне старого зразка. Співробітники управління подали на власників автозаправок судові позови, вимагаючи повернення понад шести тисяч літрів бензину.
Дніпропетровськ.