Довелося недавно їхати автобусом 62-го маршруту. Оскільки не дуже добре орієнтуюся в тому районі Києва, то не завадило б, аби водій оголошував назви зупинок.

Та не тільки на цьому маршруті, а й на більшості інших це вже давно не роблять ані водії, ані кондуктори. Така послуга для пасажирів залишилася тільки в метрополітені та на деяких маршрутах тролейбуса. Цікаво, а як орієнтуються без неї гості столиці?
До речі, в автобусах 62-го маршруту передбачена інформація про поїздку на електронному табло — так званий біжучий рядок. Дуже зручна новинка, яку запропонували виробники цього транспортного засобу. І скажу вам, що рядок таки «біжить»! Але про що він лишень не розповідає: де й що можна в Києві купити, які фільми демонструються, і в яких кінотеатрах, і навіть анекдотами забавляє. От лишень не інформує пасажира про те, про що мав би: про поїздку — назви зупинок та на який транспорт можна за потреби пересісти.
Зрозуміло, що «Київпастранс» у такий спосіб заробляє на рекламі. Тільки це схоже на те, що його керівники поставили все з ніг на голову: хіба він не заробляє також і на пасажирах?
Марія ДЕНИСЕНКО,киянка.